Tuesday, January 4, 2011

Blog & Azam Tahun 2011




Salam...SELAMAT TAHUN BARU 2011

..dah lama rasanya tidak mengupdate blogku ini..
kesian pada beliau..
..banyak benda nak tulis.. tapi malas & x da masa..
..sala satu sebab.. sebab blog ni aku tulis bedasarkan cerita jalan2 jer..
so.. bila x berjalan..x update ler..
sebenarnya ada cadang nak tulis benda2 lain.. pasal diri sendiri ke..
orang lain ke.. apa2 ke...
nak update hari2..
..tapi takut org nyampah lak..cerita syok sendiri lak..
tapi..

start tahun ni.. ada aku kesahhhh...
so..
Azam tahun ni.. 2011
aku nak update blog hari2... hahaha!!
lantak korang la nak kata apa..
Blog aku..aku punya suka...
kihh..kihhh..kihh..



No comments:

Post a Comment

PULAU LANGKAWI : Menjejak Lagenda Mencari Laksa

Langkawi merupakan salah satu daripada daerah dalam negeri Kedah Darul Aman, Malaysia. Pulau Langkawi diberi status bebas cukai pada ta...