Thursday, January 13, 2011

Ana Raffali & AJL25



Salam.. kebusyan melanda sejak 2 hari lepas.. nk berFB dan berblog pun x sempat..
Firstly.. Nak ucap tahniah kat Ana Raffali pasal menang Juara Lagu 25..
..dapat RM35,000 tu... perghh.. kayo.. leh jadi awek aku.. haha

..korang mesti tengok AJL25 tu kan.. kalau tak kat stadium pun..sure kat rumah kan..
aku pun layan kejap-kejap jer..(sambil baca update2 kawan2 kat FB seiring dgn perjalanan siarang lansung..)..

Tapi.. lepas dia menang.. macam2 suara yang tak puas hati kan.. lagu tak best la..
suara tak sampai la.. ntah ler..
siap ada fanpage 'Kami tak setuju Ana Raffali menang AJL25' kat Facebook..
lawak kann...hehehe...

aku ni hanya dengar jerr..
sedap kat telinga aku..sedap lerr.. lantak kome la nak kata apa..


walaupun dia x kenal aku.. aku kenal dia..kihh..kihh

Juara AJL25 : Tolong Ingatkan Aku, Ana Raffali
NaibJuara AJL25 : Drama King, Meet Uncle Hussain dan Black
Tempat Ketiga AJL25 : Noktah Cinta, Hafiz AF
Persembahan Terbaik : Hanyut, Faizal Tahir
Vokal Terbaik : Noktah Cinta, Hafiz AF
Senarai Finalis AJL 25
Hanyut – Audi Mok/Faizal Tahir/Faizal Tahir
Kebahagiaan Dalam Perpisahan – Edry Abdul Halim/Edry Abdul Halim/Shahir AF8
Noktah Cinta – Ajai/Sheikh Qalam/Hafiz AF7
Drama King – Taja/Teja/Meet Uncle Hussain
Ku Ada Kamu – Edry Abdul Halim/Edry Abdul Halim/Adira AF8
Cinta Sempurna – Yuna
Pelita – Loque/Loque/A.P.I
Berlari – Shazzy Ishak/Tomok
Sofea Jane – Iswandy/Sham/Black Mentor
Mencari Konklusi – Noh/Noh/Hujan
Selamat Malam – Audi Mok/Faizal Tahir
Ekstravaganza – Sam/Bunkface
Jahat – Edry Abdul Halim/Edry Abdul Halim/Stacy
Tolong Ingatkan Aku – Ana Raffali

*TAHNIAH SEMUA TERMASUK AKU*

Sekian. Sekadar Berkongsi.

No comments:

Post a Comment

PULAU LANGKAWI : Menjejak Lagenda Mencari Laksa

Langkawi merupakan salah satu daripada daerah dalam negeri Kedah Darul Aman, Malaysia. Pulau Langkawi diberi status bebas cukai pada ta...