Thursday, March 24, 2011

Seluar Sedap : Zzzzz......





gambar hiasan..

Last week aku ke pasar malam Putrajaya...
sambil tengok2 barang & beli makanan..
aku usha area orang jual baju..
sorang adik yang meniaga baju-baju pompuan tegur..

Dia : "Bang...!! seluar sedap bang.. murah jerr.."
Aku : "err... boleh pakai ke orang lelaki??.."
Dia : "Boleh bang! pakai kat rumah buat tido..sedap bang.."
Aku : ".. oo... boleh eh!..." (sambil belek2 seluar yang tergantung)..

Maka aku pun balik dengan sehelai seluar sedap yang agak fancy!


Seriuss!!..memang sedap pakai buat tido.. selesa beb!!
(lepas ni nak cari dua tiga helai.. murah jer punn.. RM6.00 sehelai)
~kat downtown RM5.00 je..

rama-rama bulu ayam kat langsir aku..tiada kena mengena dgn seluar sedap..

Sekian. Sekadar Berkongsi..


2 comments:

PULAU LANGKAWI : Menjejak Lagenda Mencari Laksa

Langkawi merupakan salah satu daripada daerah dalam negeri Kedah Darul Aman, Malaysia. Pulau Langkawi diberi status bebas cukai pada ta...